Voorkom feestdagendrukte
November en december zijn uitermate gezellige maanden. Deze gezelligheid brengt ook veel cadeaus met zich mee, wat inhoudt dat de postbezorgers en sorteercentra het ontzettend druk zullen krijgen. Om teleurstelling te voorkomen raden wij daarom zeer sterk aan om op tijd de bestellingen te plaatsen. Samen met bracheorganisatie Thuiswinkel Waarborg proberen we de enorme en plotselinge drukte rondom feestdagen te voorkomen, waardoor de vertraging rondom pakketten zo veel mogelijk vermeden kan worden.
Wat doet Quofi hier aan?
Om met z'n allen ervoor te zorgen dat er zo min mogelijk problemen ontstaan met de bezorging van bestellingen, hebben wij enkele stappen genomen, zodat onze klanten geen enkele topdeal hoeven te missen.
- De retourenperiode wordt verlengd van 30 dagen naar 60 dagen (van 1 november tot 1 januari)
- Op social media en onze nieuwsbrief houden we al onze klanten scherp op de hoogte van acties en deals
- We blijven pro-actief met DHL samenwerken om alle pakketten elke dag te verwerken
Quofi shop-tips voor de feestdagen
- Bestel op tijd, zodat je zeker weet dat je het op tijd in huis hebt
- Mag het niet gezien worden, gebruik dan een alternatief adres, je werkadres of kies voor een afhaallocatie
- Houd nieuwsbrieven en social media in de gaten voor vroegtijdige acties
- Mocht het niet lukken om vroeg te bestellen, wees erop bedacht dat de levering langer duurt dan je gewend bent
Net zoals elk jaar werkt Quofi, samen met de pakketbezorgers, er hard aan om de vertraging tot een minimum te beperken. Maar desondanks kan het voorkomen dat de levering vertraging oploopt. We vragen hier begrip voor. Er worden aan alle kanten overuren gemaakt om alle klanten zo goed mogelijk te voorzien van snelle en correcte service.